Selasa, 20 Julai 2010

Kisah Benar Yang Menyakitkan

     Kisah benar hari ini ialah mengenai manusia yang lupa ke lebih sesuai dipanggil lalai? tentang TANGGUNGJAWAB yang diberi. 

             Lebih malang pada kisah benar ini ialah aku adalah orang terakhir (rasanya lah kalau tak silap) yang tahu tentang kisah ini dan berganda lagi malang adalah akhirnya aku tahu juga tentang kisah benar ini. 

         Kenapa aku kata malang pada diri aku bila tahu hal ini? Sebab aku akan rasa tak puas hati dan asyik terfikir-fikir macam mana nak buat kisah benar ini menjadi adil.

            Monolog aku pada diri sendiri:
            "tiada satu pun perkara yang adil dalam dunia ini"
          "ingatlah satu saja perkara baik yang orang itu pernah buat pada kita, dan lupakan semua kesalahan orang itu pada kita"

            Semoga hari esok lebih baik daripada hari ini. Amin

Share/Bookmark

1 ulasan:

  1. Amin. akak sbr bnyak2 yer.mel tahu akak boleh hadapi dengan semua ini dengan baik seperti selalu.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...